Första semlan för i år



och nog även min sista för i år..........




Var en sväng i affären förut och fick ju syn på semlorna... Var ju bara tvungen att köpa...
Sagt och gjort så fika vi innan maten med varsin semla här hemma...


men det har ju INTE varit min dag.... så tro fan att jag fick aset ont i magen.
hade riktigt jävla ont där ett tag...

Så när middagen var klar så blev det inte speciellt möe mat för min del då min mage var helt jävla vansinnig på mig.. Våga ju knappt svälja då jag var livrädd för att det skulle bli värre...

så skulle nog inte tro att det blir några mer semlor för min del i år.

Och japp,jag han ta en tugga på semlan innan jag insåg att jag ville fota skiten.

För det är väl det man gör som bloggare, fotar mat och annat jävla trams.

 

 

Som tur har jag inte ont längre, men å andra sidan är det inte lördag heller..

Så nu kanske det blir en bra söndag istället =)

 

 

DET FIRAR VI MED DEN HÄR BILDEN

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0