Godafton




Precis käkat varma mackor med köttfärsås, sjukt gott...
Med massa ost, eller kanske inte överdrivet mycket ost då men....


Dagen har gått sjukt fort... Tiden bara rusar iväg. Även fast det inte står något speciellt på mitt schema för tillfället. Och jag skulle inte vilja säga att jag gör tusen saker varje dag heller. Ändå så flyger dagarna förbi.. lite små jobbigt ibland...


Fick kommentarer förut om att mitt lilla monster var söt =)
Ack så skenet kan bedra hehe.. Här hemma tror han nämligen att han bestämmer. Dock är han fortfarande beroende av sin snuttefilt. Ja,min kanin har en snuttefilt.. Han hoppar inte ur buren om inte den ligger framför buren. Han har även två gosedjur som han gärna springer omkring med. måste försöka få med det på film när han försöker göra sitt ena gosedjur avundsjuk hahaha... det gör han genom att springa omkring med det andra gosedjuret.


fick nästan med det på bild igår.
När elefanten hänger i buren så springer han omkring med den röda.

Hehe, han tror väl att elefanten ska komma ner då...

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Maria Svensson

Vad gott det låter med varma mackor, det får det nog bli här sen :)



Haha, vad söt han är. Trodde inte ärligt talat inte att kaniner var såna :)



Ja, jag kan tänka mig att det finns alla sorters människor som kommer dit.

Just nu bor vi i ett radhus så vi har väl vår dos ändå men vill ha ett hus som jag kan gå runt och ha ett eget garage bredvid och en uppfart :)

Jag lär nog inte längta från Skara när vi väl flyttar härifrån men däremot kommer jag sakna Skaraberg och alla härliga grannar vi har :)

Men det lär nog dröja några år ändå :D

2010-01-08 @ 19:34:56
URL: http://svenssonsmaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0