Godmorgon godmorgon



Jösses, igår måste jag ju varit helt jävla dum i huvudet.
Det känns så idag iallfall.

För av någon dum jävla anledning sa jag till min kille att han fick sparka upp mig ur sängen
idag, och han skulle verkligen se till att jag kom upp.
Va fan tänkte jag på??!!??
Inte för att han kom in och sparka ner mig på golvet men hehe.

Men han drog i mina fötter tills jag vaknade..
Just då när han gjorde det och jag inte riktigt hade vaknat till liv kändes det som helvetet.


När man är så där riktigt trött och allt man vill göra är att somna om.

Men somna om fick jag fan inte göra.


så nu är jag vaken, eller varit uppe en stund men ska gå till affären och köpa mig frukost.
jag ska äta frukost två dagar i rad.. helt jävla otroligt för att vara mig.


jag älskar dig, men fan ta dig för idag...

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Jenilita

GOdmorgon:) klocka är snart 02 här! Tror sverige är 9 timmar före.. Killen har ett hus här i vegas så vi reser hit flera gånger per år men nu bor vi på hotell för att det e bekvämt typ.. Han e pokerproffs det e därför vi är här igentligen så han kan spela:)



Ha en bra dag Kram

2010-01-05 @ 11:00:11
URL: http://www.blonditamedfotboja.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0