Jag får väl erkänna då...


fick en kommentar förut av en söt tjej som så snällt påminde mig om mitt förflutna haha...



Så jag får väl erkänna för er helt enkelt att jag (det här är inget skämt) gick faktiskt,
ja vad säger man, jag gick Hotell och restaurang på gymnasiet..


Jag kan laga mat om jag vill, eller nu ska jag väl inte överdriva heller. Men ibland kanske 1 av 100
så lyckas jag faktiskt laga mat. som går att äta med. Jag älskar mat, mat är sjukt gott.
Men jag lagar INTE mat.. Även om jag nu gick Hotell och restaurang och man kan tycka att jag då
ska kunna det här med att laga mat. Så var det inte det jag lärde mig.


Skulle nog vilja säga att jag snarare upptäckte hur gott det är med mat eller något.

men lite ironiskt kanske det är... vad vet jag...


Ne så i mitt hem behöver jag inte stå och slava i köket..
Jag lagar helt enkelt inte mat (bara 1 av 100 gånger på kanske två år?)..
Och på det här så DISKAR JAG ALDRIG HELLER....
och för att göra det lite mer ironiskt så har jag jobbat som diskare med...








Kommentarer
Postat av: elin drackner

hahahahahaha DET var pricken över i:et haha haha, KLOCKRENT =D

2010-01-20 @ 00:55:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0