Jag skriver det igen




Jag är INGEN MORGONMÄNNISKA!!!!!!!


Men imorgon kommer min kära mamma och hälsar på, hon kommer klockan NIO PÅ MORGONEN
hem till oss. Jag älskar min mamma, men kvinnan är inte riktigt klok..


NIO PÅ MORGONEN!!!!!!

Jag vet inte hur det här ska gå?? Hur ska jag kunna ta mig upp?? Ska jag gå och lägga mig
inatt överhuvudtaget???

Jag är inte människa så tidigt, har aldrig varit och kommer aldrig bli.
Min mamma är morgonpigg och vill gå upp i tid.. Så på så sett är vi inte lika.


Jag funderar starkt på att tvinga upp min älskling imorgon så får han och min mamma pimpla
kaffe eller något tills jag sovit ut. Låter inte det som en lysande plan??


Magen mår bättre idag iallafall... Så jag är på strålande humör =)












Kommentarer
Postat av: kryckaan

men usch, så tidigt? haha. blää. förstår dig, jag är inte heller någon morgonmänniska

2010-01-18 @ 18:01:21
URL: http://kryckaan.blogg.se/
Postat av: kryckaan

ja fy.

2010-01-18 @ 22:11:46
URL: http://kryckaan.blogg.se/
Postat av: Sandra

haha aa kör upp killen din ;)

2010-01-19 @ 00:40:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0