Jag somnade inte förut faktiskt



Jag hade ju planerat att ta igen lite sömn när min mamma hade åkt hem.

Men helt ärligt så somna jag inte.. Jag försökte men blev bara att jag vila i ca 20 minuter.
Så sjukt jävla trött har jag varit men ändå så har jag inte somnat och sovit bort hela kvällen.
Vilket jag faktiskt trodde att jag skulle göra..


Men igen sömn för mig, kanske finns det hopp för mig iallafall??
Att jag också kan få en normal dygnsrytm...

Tror ju inte på det själv då men...


Älsklingen har kollat på handboll ikväll.. medans jag?? ja man kan ju undra vad jag har gjort.
Kan ju påpeka att jag har då iallafall INTE kollat på handboll...



Kommentarer
Postat av: Dennis

Haha, känner samma sak. Sitter och kollar på klockan och vet att jag borde lägga mig. Men det är något som hindrar mig. Något. Men jag har ingen aning om vad det kan vara, kanske att jag inte är trött?



Borde finnas grupper som hjälper oss som förlorat vår dygnsrytm, och säkert komma tappa den igen - om vi hittar rätt igen - om vi inte får hjälp!

2010-01-20 @ 00:03:12
URL: http://attvaratjugo.blogg.se/
Postat av: jossan

fan vilken cool bild :D

2010-01-21 @ 18:49:57
URL: http://jaksu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0