Kaffe


Jag skulle inte vilja säga att jag är någon kaffe människa..

Jag dricker aldrig en koppkaffe bara så där liksom.. dom få gånger jag gjort det har jag mått skit efteråt.
Däremot så gillar jag iskaffe =) Det är riktigt gott... men inte heller något jag dricker varje dag.

Sen hade vi ju i somras när jag jobba på Liesberg, då jävlar shotta vi espresso.
Men inget jag rekommenderar!! för fan va kasst man mår sen när det börjar lägga sig.
Men lite kul var det så länge ruset vara...

Men kaffe då, vad är grejen? Det smakar ju skit verkligen..
Te kan jag dricka men även det har ju faktiskt lite udda smak om man verkligen tänker efter.

Ne jag kommer nog aldrig börja dricka kaffe...

Att ta en kopp kaffe känns så jävla gammalt på något sätt..

inget illa menat till er kaffe drickare där ute alltså, men kaffe förknippar jag med gamla kärringar!


Så nu vet ni det =)




Fast kaffe drinkar är gott =)

Satan vilken jävla dubbelmoral jag har!

 

 


Kommentarer
Postat av: josefine

snygg blogg =D

2010-01-05 @ 15:12:51
URL: http://inthedark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0