Måndag



Måndag idag då.


Skulle inte vilja påstå att det händer allt för möe här. Grannarna är igång som vanligt med att renovera eller vad dom dom nu gör?? Låter som fan iallafall... Men får väl vara glad över att dom inte håller på på nätterna, det hade ju varit för jävla illa hehe...


Kom väl som vanlig ordning inte i säng förens kl 2 i natt.. Vete fan vad jag pysslar med.
Så när klockan ringde imorses vid tio somna jag om.
Så jävla lyckat eller INTE...


Men nu är jag vaken och har faktiskt ätit frukost, eller lunch ska det la vara vid den här tiden.
Men frukost för min del.
Jag äter ALDRIG frukost, har aldrig varit min grej.
Så tror ju inte att detta kommer bli någon ny vana.


Dags att ta tag i dagen..


Drinkar i bulgarien.

inte precis sugen på det nu, men någon kväll snart kanske?

 

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

hehe jag älskar mitt jobb, du får skaffa dig nåt lika bra:D

2010-01-04 @ 13:30:34
URL: http://karinolofsson.se
Postat av: Diana

Okej men det är ju skönt :)

2010-01-04 @ 13:31:00
URL: http://dianam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0