Riktigt slö



Kika nyss runt på youtube och råka hitta ett klipp... sjukt länge sen jag teckna eller måla, efter att sett klippet blev jag nästan lite sugen på att leta reda på mitt block...

Kika på klippet vet jag =)

 

 

Annars har kvällen varit lugn.. Eller nästan iallafall...

Klippte klorna på Bebis förut, och det är väl aldrig populärt hehe

Men måste säga att det går bättre för varje gång vi gör det... så det känns ju bra.

Känns sjukt skönt iallafall att vi kan göra det.. och inte behöva åka till vetrinären varje gång det ska göras.

 

Resten av kvällen tänker jag tillbringa i soffan och bara vara.... Någon som ska göra något roligare?

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Maria

Då ska du höra när vi klipper klorna på vår lilla. Nu är det inte så farligt längre men i början skrek hon så att man trodde att vi slog henne. Samma när hon ska duscha. Shiborna är kända för att skrika så var väl lite förvarnade. Öronproppar har man nära till hands. :)

2010-01-07 @ 21:58:40
URL: http://svenssonsmaria.blogg.se/
Postat av: Maria Svensson

Ja, det måste vara svårt att hålla en sprattlande kanin. Slingrar den sig inte lätt ur greppet? :)

2010-01-07 @ 22:23:04
URL: http://svenssonsmaria.blogg.se/
Postat av: Maria Svensson

Haha, det är samma här med hunden och katterna. Jag klipper och sambon håller. :P



Jag tror inte du kommer ihåg mig men jag kommer ihåg dig från när du var ihop med P, massa år sen men då var jag ihop med hans kompis Johan och jag kommer ihåg att du var jävligt snäll emot mig då när vi sågs. Vissa kunde vara bitchiga men inte du! Inte mot mig iaf :P Det här behöver du inte godkänna om du inte vill :)

2010-01-07 @ 22:51:09
URL: http://svenssonsmaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0