så går det


Känns som jag börjar vakna till liv nu..
Men så går det när man tuppar av på soffan på kvällskvisten..


Kämpar fortfarande med huvudvärken som kommer och går...
Blir lite smått tokig då jag inte känner för att sitta i ett hörn och knapra i mig massa tabletter.

Men nu dom senaste dagarna har jag allt fått slänga i mig några, för migrän vill jag inte ha!!!

Vatten har jag druckit i stora mängder...
Snart kommer jag väl börja känna mig som en jävla gurka också...


Så nej... Just nu känner jag mig INTE på topp precis..


Men såna dagar har vi alla.. bla bla bla...


Ha d ni som läser...




Kommentarer
Postat av: Emma

Hej vännen!

Allt bra med dig?



Puss

2010-01-31 @ 13:37:27
URL: http://emmaeriicajwonderland.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0