snart, mycket snart



ja då kommer jag att sova...

Har ju faktiskt inte sovit något på dan nu så börjar bli rätt trött. Och vore inte helt fel att komma i säng lite tidigare än vanligt. Bädda rent sängen förut idag så ska bli extra skönt att krypa ner till sängs nu. För det tror jag nog att dom flesta håller med om att en ny bäddad säng är fan as gött... Kolla inte så noga på filmen förut men det var la inget för mig antar jag.. Shit nu rinner ögonen och jag gäspar som fan... Bäst att springa till sängen innan jag hinner vakna till liv. Den här tiden på dygnet brukar jag känna mig som piggast nästan....



Dax att säga godnatt....


En till bild från nyårsafton.

Har ni något att glo på medans jag försöker att sova.

 

godnatt

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0