städning pågår


inte riktigt klar med städningen, men jag håller på,  tar mig bara en jävla massa pauser =)


Blev pizza förut med, fast den var ju inte lika god som pizzan där hemma.
Men möe bättre än dom andra pizzor jag försökt trycka i mig här i gbg...

På tal om pizza så berätta någon för mig i somras tror jag att man hade kollat upp några pizzerior & funnit
sperma i såserna... Om detta är en skröna som cirklar runt eller om detta är sant vete fan.
Fast jag tror nog att det mycket väl kan stämma.
Jag menar, stå och göra pizza hela jävla dagarna är väl ingen höjdare... Så om dom där pizza gubbarna
tar sig en paus för att roa sig lite skulle inte förvånna mig.

Smaklig måltid om du tänkt käka pizza idag som jag gjorde...



Så nu ska jag väl sluta äckla er läsare för idag =P
skriver mer sen...........



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0