Surt som fan



Satt här för någon timma sen och skrev värsta inlägget, eller nu ljuger jag...
Jag hade iallafall börjat på ett inlägg och skrivit ett par rader..

Men VAD HÄNDER???? Jo det ska jag allt tala om för er...

INTERNET LÄGGER AV HELT OCH HÅLLET,
BARA SÅDÄR..
INGEN JÄVLA FÖRVARNING ELLER NÅT!


Fatta vad sur man blir då eller.....


Så jag ställde mig och laga middag med älsklingen istället och käka...
Och mitt minne suger ju så kommer faktiskt inte ihåg vad jag börja skriva om förut.
Men jag skulle gissa på att det var något storslaget =P



Iallafall så är Carro och Andreas på väg hit, ska möta upp dom vid mataffären strax.

jag som trodde att jag skulle slippa gå ut idag...

Men vi ska tydligen fika, så det är bara för mig att gå ut och frysa arslet av mig.



brrr....



Kommentarer
Postat av: Noirangel

Hejhej!

2010-01-06 @ 22:35:50
URL: http://noirangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0