Vicevärd,framtida jobb?


Det här känns lite ironiskt.
För ett tag sen så hade jag problem med min andra lägenhet.
Fick ringa runt & prata både med den ena och den andra pga att Vicevärden där
inte riktigt skötte sitt jobb..

Och nu för en stund sen så ringde min hyresvärd här i gbg och bad mig gå och knacka på
hos grannen eftersom hon inte kunde få tag på denna personen.
Personen var inte hemma så jag fick lämna en lapp i brevlådan, där jag hälsade att
hyresvärden försökte nå personen.


Jag kanske ska satsa på att bli Vicevärd eller något??
jag tror jag skulle passa som det =P


 

 


Kommentarer
Postat av: Bumbi

hahaha, övertygad om att du skulle sköta ett mkt bättre jobb som vicevärd än många andra:P

2010-01-04 @ 16:54:45
URL: http://sandralans.blogg.se/
Postat av: Maria Svensson

Vicevärd vore väl nåt? :P

Du kan komma hit och vara vicevärd i Skara, vår gör ingenting och ber man om något så händer det inget ändå..

2010-01-07 @ 16:12:40
URL: http://svenssonsmaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0