VILKEN KVÄLL



Jösses,vilken kväll säger jag bara...
Carro och Andreas kom ju hit och fika.. Sen började vi spela kort.
Det var väl då det gick ut för..

Kom in på golf, vete fan hur.. Men roligt blev det.. Jag skratta så jag trodde att jag skulle tappa andan för jag hade käften full med kakor också. Går inte riktigt att förklara vad som var roligt. För humorn är inte på topp när vi sätter igång.. Iallafall inte för mig och Carro..

Nu när jag tänker efter så tror jag varken Christian eller Andreas skratta speciellt mycket haha..


Men förbannat kul var det!



Annars har det inte hunnit hända speciellt mycket.
Jag och Carro förlora i kortspelet (tecken) så ska väl överväga om Christian får sova i sängen i natt...
han bara fuskar...


Bilder tog jag med, men pojken pysslar med annat så, ärsh orka förklara..
NI FÅR INGA BILDER IKVÄLL!



Eller jo klart ni ska få en bild ni som läser denna sörja =)


Taadaa




Kommentarer
Postat av: Emmelist

godmorgon! pigg och rask idag? :)

2010-01-07 @ 07:29:54
URL: http://emmelist.blogg.se/
Postat av: Anonym

det lät spontant och härligt:)

2010-01-07 @ 10:32:26
URL: http://karinolofsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0