Nytt i köket


Fick för mig att jag vill göra om lite...
Så tidigt idag sprang jag runt som en galning och leta efter löpare..
Ville ha två vita löpare till köket... Men tror ni det fanns??
Jodå, blommiga, randiga och ialla möjliga färger..

Efter många om och men så hitta jag vita löpare men då var dom för korta..

Men var inne på jysk och fick syn på att dom hade gjort en löpare fast av vaxduk..
Så jag tänkte att jag får väl göra det samma..
Tills jag hittar en löpare som passar damen..


Smidigt med då det blir lätt att torka av ifall man spiller något =)


Före


Efter



32kr fick jag ge fört med, inte så farligt.
40 cm bred och 140 cm långa



Kommentarer
Postat av: Ida

Tack så mkt gumman :-) Kul att greja i hemmet. Och fint blev de ju med :D

2010-03-16 @ 19:16:58
URL: http://snorpaan.blogg.se/
Postat av: Ida

Det hoppas jag med. Hatar att vara sjuk ( vem gör inte det) hehe

2010-03-16 @ 20:55:07
URL: http://snorpaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0