Godmorgon gott folk


Min klocka ringde 06:00 idag... Och jag gick upp, helt otroligt!!
Igår kväll hade jag tänkt vara duktig och gå och lägga mig innan tolv.
Men när jag kollar på min mobil så var klockan redan ett på natten nästan.
Klockan på datorn hade nämligen ställt om sig, och jag som trodde att
jag var duktig haha..
Så med andra ord var jag inte duktig för fem öre!!


Sen somna jag säkert inte förens vid två.. Så fyra timmars sömn ungefär
är allt jag har fått.. jag kommer vara såå glad idag...
Ska göra mitt bästa idag för att inte somna, måste ju upp så sjukt tidigt
imorgon...
Men är inne på mitt andra glas iskaffe just nu så jag ska kunna
hålla mig vid liv!!

 

Fast mitt största problem just nu är nog,

va fasiken gör man så här tidigt på morgonen???

 

 


Kommentarer
Postat av: Sandra

hehe de kommer å gå fint =) får sysselsätta dej med endel idag :)

2010-05-29 @ 08:01:11
Postat av: Sandra Johansson

Om bilden är från idag så gjorde du rätt i att börja dagen med kaffe, men varför gå upp så tidigt på en lördag? :)

2010-05-29 @ 09:44:22
URL: http://lajdidaj.blogg.se/
Postat av: Sandra Johansson

Oj, vad tidigt! :) Det finns inget som hjälper bättre än kaffe på morgonen för att vakna till liv :)

2010-05-29 @ 10:52:46
URL: http://lajdidaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0