Inte för att jag är så möe för det här...



Det här med att blogga asså...
Känner inte riktigt för att dela med mig av saker...


Men just nu gör jag det.. ELLER rättare skrivet.
JAG VILL GNÄLLA!!


Vill att mitt hjärta ska komma hem..
Borde röja upp här hemma, men lusten finns inte.
Min kropp värker. Känner mig inte sjuk.
Men känns som jag skulle ha nåt virus i kroppen,
då min hy är helt jävla fuckad... och det är riktigt jävla illa.
Känns som alla min körtlar i kroppen har flippat.
Nacken värker inte längre som tur är...
Men har ont lite överallt...

Ne jag behöver sol.... SOL i mängder...




bulgarien -09

även om jag var sjuk den resan
så önskar jag mig tillbaka.

Hellre sjuk där än här,
tror jag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0