Jag gjorde det igen



Och vad är det jag har gjort igen??....... Jo det ska jag berätta för er!
Jag gjorde köttbullar IGEN förut.
Nu vet jag ju inte vad det är för människor som kikar in här och läser.
Men för er som inte vet så lagar INTE jag mat, INTE ofta iallafall.
Men iallafall.. Denna gången blev dom dock inte lika bra.. buhu..
Och jag kunde gått och väl kryddat lite mer.. Men då vet jag ju det till
nästa gång
... Och nej det finns inga bildbevis!! Orkade inte fota maten,
var lite för hungrig för det...


Nu är jag riktigt mätt och tänker kolla på ett avsnitt av Chuck med
älsklingen.. Sen fortsätta läsa i boken jag började i igår, Spökhus i Göteborg.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0