Om jag hade kunnat gråta så skulle jag gjort det NU

Vakna med migrän och har testat allt, men inget hjälper idag.
Så på grund av migränen så kan jag inte gråta även om jag vill.
gråter jag så blir det bara värre..

Skulle svara på kommentarer idag och göra ett inlägg.
Men datorn dog (lånar älsklingens dator nu)..

Så nu har jag ingen dator, men jag har iallafall migrän,
Är inte det helt jävla fantastiskt..


så svarar på era kommentarer när jag blivit av men den här sjuka
huvudvärken. och som det ser ut nu, när jag fixat mig en ny dator.


det här är så inte min dag... FAN.....




Kommentarer
Postat av: Sandra Johansson

Hoppas att det går över snart!

2010-05-19 @ 21:52:48
URL: http://lajdidaj.blogg.se/
Postat av: Sandra Johansson

Vad skönt att den gick över! Funderade lite på din sötnos till kanin, har du honom inomhus fritt eller bor han i en bur? :)

2010-05-20 @ 08:55:28
URL: http://lajdidaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0