Uppe med tuppen


Gick upp tidigt idag med... Fast i lite mer normal tid och inte mitt inatten.
Vart på ett möte och det gick bra.. Ska börja jobba imorgon (jobbade i söndags
med förövrigt). Men imorgon och på onsdag så ska jag mer lära mig hur allt funkar.
Dax att vända rätt dygnet igen!! Ska alltså inte upp och jobba klockan 06:00
på morgonen.. Tack gode gud för det!! Så detta ska bli kul..
Däremot kommer jag inte blanda in mitt jobb speciellt mycket i bloggen, inte mer
än att jag skriver att jag ska åka och jobba.


Resten av denna dag så ska jag försöka stor städa, låter kul va? =P
Borde springa och kolla i affärer med, behöver ett par byxor..



jag lite lagom trött igår morses kl 05:00



Kommentarer
Postat av: Travel and fashiont

Grattis till jobbet!:-)

2010-05-31 @ 14:20:31
URL: http://travelandfashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0