Panik mitt i natten



Så sitter man vaken ännu en natt... Skulle säkert kunna sova men har bestämt
mig för att vara vaken. Ska nämligen till vårdcentralen runt 08:00... Och har tänkt
att sova efter att jag kommer hem... Anledningen till att jag inte tänker gå
dit utvilad och pigg är för att jag har sån läkarskräck.
Jag hoppas att jag
ska vara så trött i huvudet så jag helt enkelt inte orkar bry mig över att jag är där.


Jag vet, visst låter det helt stört.. Och jag vet mycket väl att detta beror på
tidigare erfarenheter, dåliga såna.. Att jag inte känner mig trygg alls bland
läkare.. (har inte tandläkarskräck konstigt nog)... Självklart vet jag att det finns bra
läkare, jag har tyvärr inte turen på min sida och får därför sällan träffa dom.
Så nu sitter jag här och försöker såklart inte tänka på det för mycket,
men paniken sprider sig i kroppen ändå... Hade god lust att gråta förut men somna
istället en stund igårkväll.. Christian påpeka flera gånger att jag såg ut att lida haha.
Tycker det känns skit tråkigt att jag ska känna såhär, och värre tycks det bara bli.
Hela kroppen skriker bara NEEEEJ gå inte dit.. Men det är ju bara att bita ihop
och hoppas på att jag inte vänder vid dörren..
Man måste ju möta sina rädslor för att bli av med dom, eller hur???


Nee jag hoppas verkligen att jag möter en trevlig människa idag!
Vill ju inte att detta ska bli värre.. Och helst inga blodprover, har fortfarande inte
kommit över det som hände på Sahlgrenska. Då två äldre kvinner inte lyckades få
in nålen rätt så dom stack och stack.. Till slut hade dom stuckit mig så mycket i
den vänstra armen så dom fick byta till höger.. Där samma sak upprepades men
avslutades istället med att dom rota runt i armen på mig tills dom fick i nålen.
Kände mig som en sprutnarkoman när jag gick där ifrån. För det var ju inte
ett hål jag hade i armen haha..


Nee jag ska försöka att inte tänka på det.. Bara att gå dit och få skiten gjort..
Kommer ju känna mig stolt när jag har gjort det.. eller så kanske ni senare idag få
läsa en rad svordomar haha..



Möe läsning jag vet.. men behövde skriva av mig lite =)
Och borde nog tillägga att jag ALDRIG TAGIT DROGER och
kommer aldrig göra. Ifall det är nån som inte fatta...





Kommentarer
Postat av: Sandra

de kommer gå snabbt & bra ska du se :)

2010-11-17 @ 05:07:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0