Sakta men säkert



Jävligt sakta kanske jag ska tillägga.. Men ska göra om bloggen.
Vet på ett ungefär hur den ska se ut.. Men det går inte snabbt i svängarna här.
Funderat på det ett bra tag redan haha..


Kategorierna:

Några nya har kommit, vissa ska bort och andra ska döpas om.
Vill att allt ska vara lätt och hitta och tycker själv inte om bloggar som INTE har
kategorier
. Orka leta bland månaderna, och jävligt synd om bloggen annars är
bra! men när allt är klart kommer jag lista dom och skriva lite kort vad ni kan hitta
i dom..



Sen då?? Jaa jag har väl inte möe mer att skriva just nu. Ni lär ju märka
när bloggen ser bättre ut =)


Men... ni som läser då, självklart får ni tycka till. Kanske ni vill se mer av något?
Eller är det något som är mindre bra och går att göra bättre?
Det är bara att skicka en kommentar =)
sen om jag tar till mig är väl en annan historia, inte min starka sida att lyssna på
vad andra tycker och tänker att jag ska göra.
Men låt inte det hindra er =)






Kommentarer
Postat av: JoelSv

Kul att du ville delta i Dagens Blogg!

- Nu är tävlingen avslutad!

Glöm inte titta in om Just DU vann & får stjäla scenen!



Annrs kan du inte missa chansen att vara med i "Dagens Blogg" hos JoelSv!

Det kanske just blir DU som får stå i rampljuset idag?!

2010-11-16 @ 02:17:45
URL: http://joelsv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0