hår på huvudet har dom flesta



Men lägger jag ner någon större tid på mitt hår??
Ne gott folk, det kan ni glömma. Jag har väl inte det intresset att testa
mig fram för att hitta bra hårprodukter. Jag hittar något som funkar och sen
kör jag på det. Och då syftar jag på schampo och balsam som jag trivs med.
Men då och då, väldigt sällan så testar jag något nytt.


Nu tänkte jag köra på det här..



Så nu återstår det att se om detta funkar för mig.

Finaste Sanja har det på sin salong där hon jobbar.
Ligger på 155 kr där.
Vart salongen ligger exakt har jag inte koll på.


Men nu till något jag hellre rekommenderar (hårprodukter är ju inte riktigt
min grej) är att ni besöker Sanjas blogg
Jag är riktigt stolt över denna damen och hennes blogg
gör en riktigt glad..

Tack gumman för att du finns i mitt liv...







Kommentarer
Postat av: saanjic

jag älskar dig mer idag än igår och så skall jag fortsätta hela livet och även efter det!! TACK FÖR ATT DU FÅR MIG ATT LE!!! <3

2010-10-13 @ 22:52:04
URL: http://saanjic.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0