Man vet aldrig hur dagen slutar...



I torsdags när jag vaknade så var det som vilken dag som helst,
iallafall till och börja med. Men sen fick jag ett samtal, som ja vända allt lite
upp och ner. Fast på ett bra sätt..


När jag vakna trodde jag inte att det antagligen skulle vara min sista kväll på
jobbet.. Men så vitt jag vet nu så var de det.
Jävligt konstig känsla måste jag säga. Även fast nya spännande äventyr
väntar... Och vad kan detta för äventyr vara då?
Jo jag flyr landet igen.. Börjar bli riktigt bra på detta nu haha...
Börjar med det på måndag. Men blir bara en kort trip då, hemma på tisdag igen.
Sen får jag för hoppningsvis veta när jag börjar jobba igen.
Det är planen iallafall.


Och vart ska jag? Va ska jag göra?
Väldigt många frågor, iallafall i mitt huvud.
Men dessa två frågor kan jag svara på.. Norge och jobba. Men i ärlighetens namn
så vet jag inte så mycket mer just nu. För det är inte jag som håller i detta, så är väl
lättast att förklara hehe. Känns väldigt lustigt att inte veta så mycket mer själv.
Men på måndag får jag mina svar...


Inte långt kvar nu =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0