Mitt i natten någonstans i göteborg



Kan ju börja med att berätta att jag är helt glad, kikade in här
i bloggen och fick se att jag vunnit korsörhängena som jag var med
och tävla om =) Tusen tack till Millah


Kvällen har jag spenderat på El Corazon på avenyn med älsklingen. Fick vänta ett
tag på bord. Men det gjorde inte så mycket. Tog en öl, och maten kan man inte
klaga på där..
Så det var lyckat.
Är ni på besök här i göteborg så borde ni absolut gå dit och käka.
Om ni vill vara på den säkra sidan så boka bord!!!
Kolla på film när vi kom hem.. Och nu har älsklingen somnat i soffan. Jag som
vanligt är inte trött för fem öre..







Kommentarer
Postat av: Jonnie ----> Snygg, Sexig & Singel

tjusig blogg du har :)

2010-10-17 @ 09:23:16
URL: http://www.Alwaysfabulous.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0