En liten present


För ett tag sen så fick jag små söta trasor av min mor..
Fick frågan vart man kunde få tag på dom, men tyvärr har jag inget svar på det!
Men nyligen gav mig min mor två till..
Själv har jag inte använt dom än.. så vet inte om det är något att hänga i granen.
Och tyckte att dom var för söta för att användas.



Men nu till saken då... Louice, jag har inte den blekaste aning om
vart dessa finns att hitta mer än i mitt kök.
Och som ägare till två rosa o två gula så tänkte jag att vi gör så här.
Du skickar din adress till mig i ett meddelande på facebook.

Så skickar jag hem en rosa o en gul till dig i ett litet brev =)
(om du vill, och om du inte sparar på allt som jag får du gärna
berätta sen om dom va nåt bra =) )






Kommentarer
Postat av: louice

Åh vad du är söt =)

2010-09-22 @ 14:20:02
URL: http://louicel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0