Förkyld



När älsklingen blir sjuk, jaa då slutar det alltid med att det är mig han får
pyssla om haha...
Dock börjar han bli mycket bättre. Medans jag sitter här i soffan och
stirrar. Febern stiger och jag mår rent ut sagt skit. Och inte gör det saken bättre när man
känner stressen av allt som måste göras.. Och imorgon MÅSTE jag verkligen till skolan
känner jag. Men det återstår väl att se hur jag mår imorgon.

Har iallafall fått ett telefonmöte med en från tibro avklarat idag. Så nu känner jag mig inte
lika stressad över det. Nu ska bara lite små saker fixas. Och vi ska höras på onsdag igen...
Längtar verkligen till möbelmässan i stockholm nästa år... Tyvärr har jag inga bilder att dela
med mig av än så länge.. Men väl uppe i stockholm så ska jag självklart fota. Och kan även
då visa er min och Lisas pall =)



Nee... nu ska jag återgå till att försöka bli frisk..


ps. Tryck f5 om ni inte ser den nya headern =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0