Fullt upp



Ursh.. knappt så jag vet vart jag ska börja. Men nu är det verkligen fullt upp
och just nu kan jag inte se ett slut på det heller.. Det är väl både på gott och ont..
Orken tryter lite lätt måste jag erkänna.. Men det ska nog allt gå. Imorgon är det upp
tidigt igen.. Blir väl att sitta med photoshop större delen av dagen i skolan då jag ska få
ihop två mönster som sedan ska bli en tapet.. Jag och photoshop som är så bra vänner haha.
Men det ska nog gå bra =)

Och resa till tibro måste planeras för att kika på pallen som jag och Lisa designat..
Och efter skolan ska färg inhandlas för renoveringen som ska göras under jul..

Aa det är mycket nu... Sen vart det julkorten med och tusen andra saker...
Varför har inte dygnet fler timmar???


Kanske inte blir så mycket inlägg framöver...
Men det återstår att se =)

Godnatt



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0