En dag i juli



Så var helgen snart över då.. Som vanligt har det gått fort.
I fredags fick jag för mig att jag skulle baka bullar. Det hör ju inte till det vanliga när det
gäller mig.. Och helt ärligt kan jag knappt minnas att jag skulle ha bakat förut? Kanske
i skolan.. Men aldrig hemma vad jag vet. Men det blev både vanilj och kanelbullar =)
Sen igår fick vi besök av Christians mamma och mormor.. Blev några timmar på stan
och sen fika hos oss.. Fick med mig te-koppar hem, riktigt stora.. Som jag letat.
Bilder på dom kommer =)

Idag drog jag med Christian ut på en morgonpromenad.. Vädret har väl varit så där
hela dagen, men skönt att komma ut och röra på sig...




Mums...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0