Mitt i natten



Ligger i soffan och glor på Alien... Undra hur många gånger man sett dom filmerna
egentligen?? Men tycker fortfarande att dom är bra =)
Christian ligger bredvid men somna nog typ när filmen börja haha..
Men så brukar det bli när jag vill stanna uppe och se på någon film..


Det här med blogga går inte så bra för mig, som ni kanske märker.. Iallafall ni som
kikar in här varje dag även fast det varit helt dött här... Vissa stunder får jag för mig att
jag ska blogga och kommer på massor att skriva om. Men det blir aldrig riktigt av.
Så ni som kikar in här.. Jaa.. ni får ju fortsätta om ni vill det =) Men om det kommer
hända så mycket här vet jag inte.. Lusten till att blogga kommer och går. Trodde jag
ville få fart på bloggen igen.. Men nja.. jag vete fan asså..


Det återstår att se... Godnatt =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0