Fredag



Nu börjar väl helgen för många av er, men själv har man jobb imorgon så
får njuta av helgen imorgon eftermiddag istället.. Men det gör inte mig så himla mycket.
Är van vid att jobba helg så.. Den här dagen har dock gått åt till städ och tvätt..
Tråkigt men det måste ju göras.. Är jätte trött i huvudet och har en huvudvärk som
kommer och går. Har sån lust att bara gå och lägga mig men måste hålla mig vaken
tills ikväll (ska upp super tidigt imorn).. Ska sätta mig och måla naglarna, känns som
det var ett tag sen jag gjorde de. Men man blir faktiskt gladare med fina naglar..

Kanske slänger upp en bild sen om det blev något bra =)


Annars hoppas jag att ni får en jätte fin helg =)





Kommentarer
Postat av: Iris

Jättefin blogg! :)

2011-03-04 @ 17:03:41
URL: http://bosnagirl.blogg.se/
Postat av: juliciouz

förslag på ny tävling i bloggen. tyck gärna till :D

2011-03-06 @ 09:18:47
URL: http://juliahillgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0