Silverbrickor del 1



ÄNTLIGEN.... Jaa äntligen har jag hittat silverbrickor.. Jag har säkerligen letat i över
ett år... Eller självklart har jag allt sett ett par stycken ute i butiker, men inte har det
varit något och hänga i granen. Dom har inte varit något vidare fina och så har dom
kostat lite. Priset spelar väl ingen roll, men jag lägger ju inte ett öre på något som
jag finner är fult...

MEN NU, jaa nu har jag fått tag på några silverbrickor och inte kosta det
speciellt mycket heller...
Jag brukar aldrig gå till andrahandsaffärer, men igår var
jag så fruktansvärt sugen på det (läst för möe inredningsbloggar det senaste haha)...
Och där fanns dom, silverbrickorna som jag letat efter så länge.. Jag såg la ut som jag
hittat guld så glad blev jag haha.. Och inte kunde jag bestämma mig heller för vilken jag
skulle köpa, så fyra stycken fick följa med hem. Sen ett par super fina ljusstakar som jag
fastna för... Självklart ska ni få se allt =) Men jag får helt enkelt dela upp det lite...



Här är brickorna till och börja med..
Nästa inlägg får ni se vad som hände med den längst till höger =)




Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag älskar silverbrickor, speciellt sådana där små runda! Det åker alltid med en när jag är på loppis :)

2011-10-16 @ 21:16:18
URL: http://shabbychicme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0