Avlastningsbord-NORDEN



Så nu har vi äntligen ett avlastningsbord i vårat kök.. Som ni redan vet var jag helt
inne på att jag ville ha ett i vitt.. Men när vi väl var på ikea så hittades ett i svart. Jag var lite
osäker. Men måste erkänna att det svarta blev bättre.. Vi har ju trots allt nästan ett svart
köksbord, så det passar bättre ihop. Har bara ställt upp lite saker på det så länge. Men så fort
jag får ork till att fixa i ordning här hemma så ska det ändras. Mår fortfarande inte bra. Så
vila är det som gäller!!! Även om det är riktigt tråkigt...







Kommentarer
Postat av: Amanda Matanovic

God morgon! :)Hoppas du får en bra dag

2011-11-11 @ 07:48:00
URL: http://ammm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0