Lampa-Årstid



I söndags var vi en sväng på ikea. Har länge funderat på att köpa lampan Årstid
(som näst intill resten av sverige redan har typ). Men det har aldrig blivit av. Men så i
söndags så tänkte ja att nee nu måste vi ha en lampa. Tror ni dom hade den?? Ne, den
var slut. Två dagar innan hade dom ju typ haft en rea på den i några dagar. Så den
fanns ju såklart inte kvar. Vilket inte är speciellt konstigt men. Så igår berätta jag det för
Sabine och fråga om inte hon kunde köpa den åt mig nästa gång hon skulle dit (hon jobbar
på ikea). Och inte tänkte jag mer på det sen...

Så imorses innan skolan fick jag mig en trevlig överraskning, då hade Sabine med
sig lampan till mig =) Så himla snällt.. Tack så hemskt mycket =)




Så nu har vi äntligen lite mer ljus i vardagsrummet!!




Kommentarer
Postat av: Anonym

Fin!

2011-11-09 @ 10:41:05
URL: http://karinolofsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0