Lördagsgodis



Varit en ganska lugn dag.. Men blev en liten snabb shoppingrunda med älsklingen.
Han behövde lite tröjer och jag kom såklart inte tomhänt hem heller. Hitta en super söt tunika på MQ
som jag bara inte kunde låta bli att köpa. Kan visa imorn =) Annars går tiden fort som vanligt och
jag funderar på vart dagen tog vägen?? Köpte med mat och sånt när vi ändå var ute. Christian köpte
godis och jag hjälpte han att fylla påsen. Äter ju inte speciellt mycket godis men kan tycka att det är
fint att bara ha en godisskål framme med godis i.. Eller i en kruka, som det faktiskt egentligen är =)
Men den är så liten så den funkar utmärkt som godisskål =)





Nu antar jag ju att godiset inte kommer
finnas kvar så länge till, om jag känner min älsklingen rätt.
Men det är fint så länge det varar =)


Hoppas ni haft en fin lördag!!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Mm Geisha som är så gott!

2011-11-13 @ 02:36:44
URL: http://karinolofsson.se
Postat av: Sofia

Åh så gott med Geisha!

2011-11-14 @ 10:28:26
URL: http://www.intheheadofs.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0