Avlastningsbord



Har ganska länge velat ha ett avlastningsbord till köket nu.
Men tycker det är svårt att hitta något som känns riktigt bra. Och sen spelar ju priset in såklart.
Sen har jag väl inte riktigt fått med Christian på den idéen än heller haha, men ge mig lite mer
tid så =P






Här är några...

1.
från Mio 2990:- Väldigt fint men lite väl dyrt kan jag tycka.
2. från Ikea 1995:- Gillar den verkligen, MEN den är inte vit så man skulle behöva måla den.
3. från Ikea 1295:- Gillar inte hålen, men antar att man kan sätta korgar där. Men nää..
4. från Jysk 750:- fram till den 23 okt. Men deras saker är ju inte möe att hänga i granen.


Tittat på lite andra med, men det är svårt. Jag som verkligen vill ha ett.. Det skulle bli såå fint juu..
Förutom dom vanliga butikerna så känner ni till någon annan butik som kan ha ett avlastningsbord
får ni mer än gärna tipsa om det =)






Kommentarer
Postat av: Travel and fashion

Gillade 4:an:-)

2011-10-18 @ 23:27:22
URL: http://travelandfashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0