Kreativt kaos i skolan



Som många av er kanske redan vet så läser jag ju inredning och design på
Art College här i Göteborg...
Och trivs gör jag verkligen. Det känns verkligen så rätt
för mig att gå där. Men nu undrar jag egentligen hur det här gick till, hemma är jag ganska
pedantisk och vill eller försöker iallafall ha ordning och reda. Men det tycks inte gälla i skolan?
Haha, här är mitt och tre av mina klasskamraters bord. Så ser det ut i stort sett VARJE dag.
Sen fanns det lite mer saker på bordet också men det var jag tvungen att plocka bort och
kan tyvärr inte visa er förens i februari =P





Är de här det man kallar för
kreativt kaos
?? =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0