Onsdag



Kom nyss ut ur duschen och gud vad härligt det var. Har kännt mig som en isbit
typ hela dagen.
Har inte gillat att bada så mycket förut. Men nu önska jag faktiskt att vi
hade ett badkar. Och imorgon tar jag fram vinterjackan om det är lika kallt som idag.
Nu ska jag vänta på att håret ska torka, sen är det jag som går och lägger mig. Är super
trött och imorgon kör jag 09:00 till 21:00 i skolan. Och sen på fredag kommer eleverna från
Tibro och vi ska redovisa vårat projekt för dom. Så jag behöver all sömn jag kan få nu.


Så nu blir det lite tomt i bloggen fram tills på fredag.
Men hoppas ni får en fin torsdag =)


Godnatt




Kommentarer
Postat av: JENNY

Tack för tipset! :D

2011-10-19 @ 21:49:27
URL: http://jennyjanssons.com
Postat av: ♔ ズ-ミ ボンミンジ[Jummi Von Minji] Official Blog ♔

HEJ! Va gärna med på min blogtävling om du är intresserat att vinna en parfym ;D

2011-10-20 @ 14:30:22
URL: http://jummivonminji.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0