Papercut



Så, då var det äntligen fredag och jag har höstlov!!!
Haha.. det känns ganska konstigt att ha höstlov då det var ett par år sen sist.
Men det ska bli otroligt skönt. Har varit riktigt trött dom senaste veckorna. Jag har alltså
inte varit trött på skolan. Utan känt mer trött ju mörkare det blivit ute. Men det antar jag
att jag inte är ensam om =P Skolan är fortfarande lika roligt att gå till. Haha trodde faktiskt
inte att det kunde va så här kul men det är det =)

Igår på mönsterkursen så började vi med papercut. Jag blev inte klar så tog med mig det hem.
Och det är det jag spenderar min fredagskväll med. Tycker det är ganska avkopplande men blir
lite trött i handen efter ett tag hehe...



A4 papper

Om jag lyckas att inte ha sönder det innan jag är klar så
lovar jag att ni ska få se det sen =)
Det är inte så lätt som det ser ut...




Kommentarer
Postat av: therese

har också höstlov nu, sååå skönt!

2011-10-29 @ 10:06:46
URL: http://tinythess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0