.....



Idag har jag jobbat hemma hela dagen och känns bra att ha fått mycket gjort =) Brukar väl
annars va så att är man hemma och jobbar så kommer man på tusen andra saker att göra. Sitter med
mitt slutprojekt och sakta men säkert går det framåt.. Jag ser dock inte fram emot att städa vårat kök.
Där är det total kaos just nu.. Tavlor, färg, penslar, burkar med vatten, pennor i alla dess slag och block
i olika former är ÖVERALLT i hela köket haha... Men det är ju bara att städa upp =)


Hoppas ni fick en fin start på veckan igår.... Nu ska jag måla vidare =) Fick för övrigt sålt en till tavla i
söndags, får ta och visa den någon dag =) Om ni är nyfikna kan ni alltid gå in på Art by TC på facebook och
kika =) Fixade den sidan i söndags och där kommer jag lägga upp mycket av det jag gör =)



Kommentarer
Postat av: Sarah

Sv: ja, det blir ju det :)



Har gillat dig på fb nu :) Vad roligt med en fb-sida att följa :)

2012-04-18 @ 09:56:39
URL: http://sarahsandstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0