Visitkort



Kan inte riktigt förstå att jag åker upp till Stockholm imorgon och på tisdag får
jag se Gute.. Japp Gute heter min och Lisas pall.. Och det är verkligen såå spännande.
Även om jag vet hur våran pall ser ut så har jag ju inte ännu fått se prototyperna som ska stå
stockholmfurniturefair. Ska bli så kul på tisdag när jag kommer dit till mässan och får se allt.



Men jag tänkte redan nu låta er få se en av sidorna på vårat visitkort, och här kan ni
se en illustration av Gute... Gissa hur många ben? =)






Ååå det här ska bli såå kul så ni fattar nog inte..
Inte ens jag förstår att vi i klassen ska ställa ut än.
Men det kommer nog imorgon när man är påväg upp =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0