Onsdag



Ursh vilken dag, började med att jag försov mig och missa halva min tvätt tid.
Avskyr att försova mig.. Blir på så himla dåligt humör då =/ Men som tur var så skulle ingen
tvätta efter mig så det löste sig... Sen har jag målat (IGEN), skurat golv, jagat dammråttor
vikt och hängt tvätt... Var även framme på stan en sväng och kika på nattduksbord. Men det
kändes inte 100 =/ Så får väl leta vidare.

Eftersom det kommer dröja ett tag kanske innan det blir klart i sovrummet så tänkte jag bjuda på
två bilder så länge =)





Dom små tavlorna kommer från Chilli och var säkert
mer än ett år sen jag köpte dom.


Blir nog en tidig kväll, speciellt när sängen är nybäddad =)
Men först en kopp te..

Hoppas ni haft en fin onsdag och inte blåst bort!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0