Trädgårdsföreningen

 
 
Blev en sväng till trädgårdsföreningen förut idag.. Har nog inte varit där på flera år. Och sist jag var där så
hade dom ett fjärilshus vad jag kan minnas. Men det verkade inte längre finnas kvar. Tog en fika och bara gick
omkring. Visste ni att det varje sommar blommar 1500 sorters rosor där? Dock så verkade många av dom sjunga
på sista versen nu tror jag. För dom såg lite hängiga ut hehe. Så nästa år får jag se till att besöka det stället lite
tidigare. Och så kan det vara bra att se till att kamerabatteriet är laddat. Mitt dog efter en liten stund, surt!! Men
några bilder fick jag allt.
 
 
 
Så är ni i Göteborg på sommaren tycker jag absolut ni ska gå dit.
Det ligger mitt i centrum och vill man kan man ta med
eget fika och ha picknick där inne.
Super mysigt!!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0