Idag har jag...

 
 
  • Gått upp klockan 06:00 (igen) och gått ut och gått...
  • Hade god lust att somna om men tjöta i telefon istället.
  • Fick en tid att passa.
  • Behövde kopiera lite papper, då tar färgen såklart slut, och igår ville inte mina program på datorn funka =/
  • Smått irriterad när saker strullar...
  • Försökte ta mig till kållered och kände mig lurad av västtrafik. Det va ju inte alls långt att gå från pendeln!
  • Spendera lite tid i kållered =)
  • Shoppa body butter hallon på vägen hem. Va lite rea på Body shop och den luktar ju bara såå gott!!
  • Somna
  • Mötte upp Christian och gick och handla.
  • Käkat räksallad och druckit för mycket te.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0