Koi



Vi ska ju förhålla oss till temat havet i projektet vi håller på med nu i skolan..
Ganska skönt att ha lite riktlinjer. Annars hade det ju kunnat sluta vart som helst =P
Så det är inte bara text jag fyller min anteckningsbok med, utan har även kladdat dit lite fiskar.
Lite roligare med bilder oxå när man ska kikar tillbaka på sina anteckningar. Och när jag börja
rita så insåg jag att fiskar är nog något som jag inte ritat typ sen jag var liten... Ska nu bara
försöka få till fiskar som inte ser allt för läskiga ut men inte heller för hitta nemo... Något
mellanting.. Hmm.. kommer bli till att rita fiskar i veckan tills man vill spy på det antar jag haha..



Kommentarer
Postat av: Moa Bergfoth - Illustrationer & konst

Va fin! Härliga färger. :)

2012-03-11 @ 16:02:20
URL: http://mbergfoth.blogg.se/
Postat av: AnnieLarsson

Shit va duktig du är på att rita :D



Tack så mycket :D

ha de gött !

xx

2012-03-11 @ 16:10:47
URL: http://annielarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0