Notebook



Min "lilla svarta" anteckningsbok var det inte många sidor kvar i upptäckte jag
när vi satte igång med det nya projektet i skolan..
Och när jag för några dagar sen kika in hos Sofiasinredning.blogg.se (som för övrigt är riktigt
trevlig blogg) så fick jag syn på att hon hade gjort sig ett fynd på Lagerhaus. Där hade hon
hittat en anteckningsbok för ynka 29 kr.. EN SÅN VILL JAG HA tänkte jag när jag fick syn på den.
Så imåndags traska jag in på Lagerhaus och hoppades på att jag skulle finna just en sån hon köpt.
Om ni kikar in på hennes blogg så finns det bild där på hur den såg ut. Men vad kommer jag då ut
med?? Jo MUFFINS SOM ÅKER I PARISERHJULET.. Eller det är iallafall vad jag tycker det ser ut som.
Hmm.. först tyckte jag att den var riktigt ful, men den var billig och jag behövde något att skriva i.
Så den fick följa med hem. Fast nu efter några dagar så börjar jag gilla mönstret. Och lite färg
skadar ju inte =P





Kommentarer
Postat av: Sofia - Sofias Inredning

Åh tack för dina fina ord, det uppskattas! :)

Anteckningsblocket var jättegulligt! :)

2012-03-07 @ 21:28:02
URL: http://sofiasinredning.blogg.se/
Postat av: Jennie ♥ - i det andliga/mediala och det fotografiska

Vill bara önska dig en riktigt trevlig helg såhär dagen innan fredagen ♥

2012-03-08 @ 18:30:10
URL: http://jennsiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0