svea - shoes are made for walking



Fick ju ett par skor av Christian förra veckan och igår kom dom.
Så tänkte passa på att visa dom medans dom e vita hehe. Har inte använt dom än heller,
men så fort vädret tillåter det så ska dom allt gås in =) Vita skor e ju såå fint.. Hoppas bara
att jag kan hålla dom vita med ett tag =P

Och på tal om skor, ser ofta bloggare som fotar sina nya fina skor och så ställer dom på bordet.
Men visste ni att det betyder otur att ställa nya skor på bordet?? Haha skrockfull som
jag är..











Kommentarer
Postat av: Malin

Kul att du kommenterade på min blogg så att jag hittade hit. :) Vilken härlig blogg och så fina bilder!

2012-03-15 @ 20:03:56
URL: http://livetskreativastunder.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0