Trött


Det är helt sjukt vad jag har varit trött sen jag var sjuk på lovet...
Förstår inte riktigt varför, men åå andra sidan så har inte hostan släppt riktigt än heller.
Lite segt. Men men... Hoppas verkligen inte att jag åker på något igen, peppar peppar..
Idag åkte vi tillbaka till Drottning Silvias barnsjukhus en sväng för att kika på färger och
lite sånt. Riktigt roligt projekt är det =) Om ni är intresserade av vad vi gör på Art College
så kan ni kika in våran blogg artcollege.blogg.se , där Sabine uppdaterar ibland =) Eller aa
vi alla ska väl uppdatera där lite då och då. Men jag har ju inte ens orkat med min egen
blogg hehe, så ja från mig har det inte kommit upp så mycket där än =P






Blev en fika paus igår =)
När vi skulle gå så hörde jag en liten flicka och hennes pappa prata.
Flickan ville stanna och fika medans pappan svara -Ne universeum har
göteborgs sämsta fik. Hahahaha

Finns ju säkert sämre men visst, det är ju inte det mysigaste kanske =P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0