Dagarna går lite för fort...



Glömde lite av bloggen när det var så fint väder, avslutning i skolan och grillmiddag med
klassen, sola med fina vänner och promenad med älsklingen.
Men det verkar ändå som mina
läsare är på rymmen?? Haha jag klandrar er inte. Vem har velat sitta inne och dega när det varit så
himla fint väder =)

Men nu känner jag hur blogglusten kommer tillbaka, jag lovar, det har bara med det dåliga vädret att
göra haha..

Ska fixa iordning lite bilder och sen ska ni få se bilder från helgen och även vad jag hitta igår.
ÅÅÅ den är sååå FIN!!!! Ska fixa bilderna på den först så får ni se. Helt glad är jag över den =)





Kommentarer
Postat av: Karin

Håller med, var tar tiden vägen?!:)

Fina blomster!

2012-05-30 @ 12:16:47
URL: http://karinolofsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0